14.7.10

195.

Znajdź podobieństwa
Dla ułatwienia dodam, że jeden z punktów wspólnych w swej kiczowatości dąży asymptotycznie do absolutnego piękna:)






Źródło pochodzenia Kasia (moja siostra): spodenki, T-shirt, kapelusz, buty - Tesco % (F&F i Cheeroke)
Źródło pochodzenia ja: T-shirt, buty - Tesco % (F&F i Cheeroke), miniówka - KDT, naszyjnik - Reserved %

Taaaaak, to one: ich wysokość, gumowo-balonowa niepraktyczność za 15zł para!! Idealne do spacerów po plaży, kompletnie nieprzystosowane w swej plastikowatości do użytku codziennego . I coż z tego? Uśmiechy ludzi na ulicy na widok różowych butów są bezcenne:)




12 komentarzy:

  1. Swietne sa te buty! A jakie praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super te buty! :D
    a podobieństw widzę wiele, ale najbardziej rzuciły mi się w oczy dłuuugie nogi! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcę takie boskie buty.pasują do wszystkiego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam takie w podstawówce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako fanka PRL-u wszelkim jego reliktom mówię: TAK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciństwo mi się przypomniało i moje różowe plastiki :) Tylko że były perłowe, tzn miały taki brokacik zatopiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne :D Przepraszam jednak, ale najbardziej to mi się podobają żyrafy na koszulce siostry (??) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. och, "plastiki" :) dzieciństwo, skakanie w gumę pod blokiem, mnie tak się kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurczę że też ja tu tesco nie mam w okolicy. chce je chce !

    OdpowiedzUsuń
  11. amyy: dopiero na zdjęciu dostrzegłam , że moja młodsza o kilkanaście lat siostra ma nogi niemal takiej samej długości jak ja!
    Sivka, Biurowa, Klamoty, a-good-buy: kurka, zupełnie mie pamiętałam, że to relikt przeszłości! chociaż chyba w bardzo wczesnym dzieciństwie cos takiego miałam
    Gunia: tak, to moja siostra
    kiwaczek2: tak też myślałam, że te buty Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy