13.3.10

156. KONKURS!

Standardzik + konkurs
Najpierw polecę standardzikiem, czyli zaserwuję Wam mój dzisiejszy strój, a później... niespodzianka:).
Z pewną taką nieśmiałością muszę się przyznać, że dopiero jakiś tydzień temu kupiłam swoje pierwsze w życiu legginsy. Kurde, jakie one są wygodne! Już zdetronizowały w domu dresy (z czego mój facet niezmiernie
się ucieszył), a dziś nieśmiało wyjrzały na ulicę. Głupio czułam się nosząc je same, więc na razie wystąpiły ze spódniczką. Już mogę powiedzieć, że legginsy + bluza z Re to jeden z moich najwygodniejszych zestawów!







Źródło pochodzenia : buty - KDT, legginsy - H&M, miniówka - no name, bluza - Reserved, T-shirt - Bershka, guzikowy naszyjnik - dzieło własne (tutaj pokazywałam go po raz pierwszy), okulary - stacja benzynowa, torba - z Tunezji, agrafka przy torbie - Rossmann

A teraz czas na niespodziankę! Już niedługo, bo 19 marca, minie rok od mojego pierwszego wpisu tutaj. Chciałabym to jakoś uczcić, więc ogłaszam konkurs:)
Konkurs polega na wytypowaniu najlepszego i najsłabszego Waszym zdaniem zestawu na tym blogu. Będę czekać na dwa wybrane przez Was numery postów (z opisem, który jest najlepszy, a który najsłabszy) pod adresem rozneladnerzeczy@op.pl
do czwartku 18.03 do godz 21.00. Każde zgłoszenie potwierdzę mailem zwrotnym. 19 marca opublikuję wyniki głosowania i rozlosuję wśród wszystkich maili trzy nagrody:

1. nagroda: jedna, wybrana rzecz ze strony Retro BlingBling za darmo

2. nagroda: 50% zniżki na wybraną rzecz ze strony Retro BlingBling

3. nagroda: 30% zniżki na wybraną rzecz ze strony Retro BlingBling


W konkursie może wziąć udział każdy: blogerzy, nie blogerzy, znajomi, nieznajomi. Losowanie rozwiąże za mnie problem przyznawania nagród:D Zachęcam do udziału!!!

17 komentarzy:

  1. o tak tak bling bling Ja normalnie wchodzę tam co tydzień i czekam na obnizki tak więc losuj mnie mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ah no i zapomniałam dodać, leginsy super sprawa i super wygoda fakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo, że niektórzy mają już dość tej wszechobecnej bluzy z Re, ja się nią nadal zachwycam. Sama również intensywnie eksploatuję. To najbardziej uniwersalny ciuch w szafie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, legginsy są świetne, dla Ciebie idealne- masz takie szczuplutkie nogi :) Bluza z RE wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w leginsach, mogłaś kupić je już wcześniej :) Zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. no zestaw pierwsza klasa, ale ja do legginsów jako spodni isę nie przekonam i koniec kropka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już nawet rzadko spodnie noszę, w domu nigdy. A Ty wyglądasz w nich pięknie. W sumie ja też legginsy+ bluzę z re noszę, a wyglądamy inaczej w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wygladasz a zwlaszcza na pierwszym zdjeciu! ten naszyjnik bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta bluza z reserved jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak można było nie chodzić w legginsach mając takie nogi? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopadłaś tę bluzę gdzieś w Warszawie? Bo ja namiętnie jej szukałam i nigdzie nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiwaczek2: się pomyśli:D
    Biurowa: fakt, udała im się!
    Sanna: eee, odrobiną tłuszczyku bym nie pogardziła:)
    Cealum: ja spodni nie porzucę, bo w legginsach mimo wszystko czuję się trochę zbyt szczupło
    El_martina: nic prostszego - taki naszyjnik możesz zrobić sobie sama:D
    Miriam: jak widać można:)
    Anonimie: nie udało mi się je znaleźć w Wawie, odsprzedała mi ją Harel. Ale wiem z forum szafiarek, że Ruda z bloga http://www.wardrobeofginger.blogspot.com/ też chciała ją odsprzedać (szarą S) - może napisz do niej?

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten zestawik, ale błagam NIGDY nie zakładaj leginsów bez spódnicy/spodenek! Please! Nie mogę patrzeć na dziewczyny, które tak robią, wygląda to conajmniej niesmacznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia: ale ja mam spódnicę:D I tez uważam, że bez głupio by to wygladało bez. Legginsy bez spódnicy/spodenek wyglądają dobrze moim zdaniem tylko gdy bluzka/tunika zasłania tyłek:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tu anonim od bluzy: dziękuję za poradę :) Ja jakoś nie umiem się przekonać do kupna czegoś w ciemno tak ogólnie a że jestem dość niska, to nie chciałabym wyglądać w niej jak hobbit w pelerynce ;) Wolałabym przymierzyć przed zakupem, ale dziękuję za informację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluza! Reserved się popisał:) Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak, widzę, że masz spódnice, tylko się wystraszyłam, bo coś wyczułam, że się przymierzasz do popełnienia TEJ Fashion zbrodni :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy