29.7.09

70.

Guzik mnie to obchodzi
Może trochę jarmarcznie, może to nie ja pierwsza wpadłam na ten pomysł...guzik mnie to obchodzi:)! Najważniejsze, że jest łatwa do zrobienia i spełnia wszystkie moje oczekiwania. Biżuteria pasmanteryjna:



A tu wbrew pozorom wcale nie pokazuję Wam biżuterii z bliska - tak naprawdę przedstawiam mojego fotografa: widać Go na jednym z guzików:D


Źródło pochodzenia: naszyjniki+bransoletka - DIY, spodnie - Zara, T-shirt - Bershka, sweter - Vero Moda outlet, pasek - H&M, nowa szminka - w fazie testowej, myślę intensywnie czy używać

17 komentarzy:

  1. nawet na dwóch:D świetnie to wyszło,kolory i typy guzików idealnie do siebie pasują...użyłaś żyłki czy jakiejś nitki?

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby ten komplet zalozyć do czegos kolorowego było by za duzo dobrego a tak z czernia wyszło idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt. Naszyjniki są piękne, chyba skorzystam z Twojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam , fajnie wyszło .
    Pozytywnie , kolorowo , guzikowo!
    `mumin

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie to wygląda ;>
    chociaż rzeczywiście gdzieś już widzialam taką bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako że widziałam to dziś na żywo przyznam, że dyskusyjna sprawa ;D trzeba miec odwagę tak sobie pobrzękiwac przy każdym kroku :) szminka dobra do wieczorowego makijażu i włosów w koczek, na co dzień weź coś żywszego, aj?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci to wyszło, z czernią nie jest jarmarcznie, zostawiłabym sobie sam naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś sobie usiłowałam coś takiego zrobić, ale guziki uparcie traciły "pion" i wisiały w "poziomie", tracąc cały efekt :/

    OdpowiedzUsuń
  9. FlowePower: guziki nawlekałam na elastyczną żyłkę.
    Mała Gosia: wtedy z pewnością wyszłoby jarmarcznie!
    natalenka: będzie mi miło.
    playacool:dzięki:)
    vintage: mi się wydaje, że na 100% już ktoś kiedyś wpadł na ten pomysł - przecież jest tak prosty, że to niemożliwe abym była pierwsza!
    atena:fakt, naszyjnik brzdęka strasznie, ale znalałam rozwiązanie - będę nosić tylko jeden sznur guzików: będzie ciszej i mniej jarmarcznie.
    thonia:dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudaku: a wiązałaś supełki na każdym guziku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba - naszyjnik, pomysł na niego, makijaż :) no i całość. Świetne, mogłabym w całości skopiować (poza rzeczonym makijażem, bo bym go od razu rozmazała ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalne. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł!!! I z czernią współgra idealnie. To się nazywa kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się odcień szminki, choć do tych raczej pastelowych guzików chyba bym w jakiś róż weszła:)
    ale czerwień sama w sobie (a właściwie na ustach Twych:) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł z tymi guzikami, świetnie ożywia czerń:) Poza tym wyglądasz ślicznie w tej szmince, gdybym miała Twój typ urody to nie rozstawałabym się z czerwienią na ustach, kojarzysz mi się z pełnokrwistą Hiszpanką:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie, gratuluję pomysłu,
    jaki ładny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  17. o! właśnie sobie przypomniałam, że w szufladzie czeka na mnie kilkanaście guzików, o jakichś 2 miesięcy :D

    bardzo kolorowo i pozytywnie, jesteś strasznie radosna na tych zdjęciach, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy