6.12.10

253.

Taaaakie pióra!
Gdy jakiś czas temu dostałam propozycję otrzymania kolczyków, które zupełnie bezinteresownie skomplementowałam na pewnym blogu, nie mogłam uwierzyć! Z ręką na sercu - zaczęłam szukać podstępu, zastanawiać się czy chodzi o reklamę jakiegoś sklepu, czy ja mam coś zapłacić i w ogóle o co chodzi?! A chodzi o to, że są na tym świecie po prostu fajni ludzie i jedną z nich jest Donina - bardzo utalentowana dziewczyna, która postanowiła podarować mi swoje piękne pierzaste kolczyki. W zamian udało mi się na szczęście sprezentować jej kolczyki z mojego wirtualnego targu staroci  oraz porozmawiać przy pysznym deserze o zaskakująco wielu rzeczach, które nas łączą:D (nie mam na myśli blogowania). Z tego miejsca - jeszcze raz dziękuję!


Autor zdjęć: Żwirek, miejsce: Nowa Iwiczna
Źródło pochodzenia: golf - Camaieu, botki - New Yorker, spódnica - sh, kolczyki - prezent

Ps. Ponieważ dziś są Mikołajki to muszę Wam się pochwalić, że to nie jedyne kolczyki, które ostatnio dostałam:) Oprócz tych pierzastych, oprócz bardzo eleganckich kolczyków od Mikołajomęża, dostałam również ostatnio bardzo tajemniczą kopertę z przepiękną kartką (psiarę to jednak łatwo przejrzeć) i bardzo fajnymi kolczykami. Drogi Mikołaju - dziękuję, rozgryzłeś mnie idealnie!:)
Autor zdjęć: ja, miejsce: dom
Źródło pochodzenia: lampki - vintage, odziedziczone po babci i dziadku, pierzaste bombki przystosowane do przewracania choinki przez psa - Almi Decor, kartka i kolczyki - prezent od Aś

14 komentarzy:

  1. Jaka mila niespodzianka z tymi kolczykami! Baaardzo podoba mi sie Twoja spodnica! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja te kolce! już wiem, co chcę pod choinkę :)
    wyglądasz w nich zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tyle pochwał(rozpływam się), cieszę się, że tak fantastycznie w nich wyglądasz i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierzaste mnie powaliły, bardzo zdolna i miła darczyńczyni,
    Mikołajowe musisz założyć, co tam na papierku pokazujesz;)
    Kartka z psami wymiata, moja słabość do jamników się odezwała:D

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty, a jak efektowny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My Taste Of Honey: prawda? bardzo miła:)
    kayaretro: i bardzo efektowne!
    Mekinking: w sensie, że sobie takie zrobisz??:) dzięki!
    ubrankadoniny: ja po prostu napisałam to co myślę:D
    Luiza: tak, pierzaste są rewelacyjne, a Mikołajowe z pewnością pojawią się na blogu! Kartka jest cudowna bo retro i z psami jednoczesnie:D
    Mala Gosia: dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miłe niespodzianki :) A kolczyki faktycznie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piórka pasują do fryzury:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koliberka:miłe tym bardziej, że ja bardzo lubię niespodzianki!:)
    Pani La Mome: na jednym ze zdjęć robionych do tego posta te kolczyki wyglądają jak moje warkoczyki:) tak zgrały się kolorystycznie!
    lady_sport: dzieło Doniny, o ile wiem znowu rozdawała podobne, więc zajrzyj do niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Robaczku,

    dzięki za zamieszczenie informacji o mojej niepełnosprawnej siostrze. Oboje z żoną czytamy Twojego Bloga już od dawna i nieprzerwanie. Pozdrów bliskich i Wesołych Świąt.

    Grzesiek Sokół

    OdpowiedzUsuń
  11. Robal (ps. bardzo fajny:) nick) - mam nadzieję, że to coś pomoże, bo pewnie na rehabilitację Pauli potrzeba dużo pieniędzy..:(
    A tak na marginesie to bardzo mi miło, że jesteście moimi czytelnikami, nie miałam o tym zielonego pojęcia! pozdrawiam i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robaczku piękna w nich jesteś, taka tajemnicza, jak wojowniczka. To moje skojarzenie.Bardzo podoba mi się.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy