29.3.10

163.

W innym czasie
A dokładnie w tym letnim, w końcu staje się możliwe robienie zdjęć po pracy! Tak więc: to mój dzisiejszy beżowy mundurek. Jak łatwo zauważyć bardzo polubiłam ostatnio dwa nowe elementy mojej garderoby: buty i naszyjnik. Tak bardzo, że nie mam ochoty na żadne zakupy ciuchowe - po prostu kombinuję i mieszam to co już mam z nowymi gwiazdami:)






Źródło pochodzenia: buty - Deichmann, jeansy - Levis, bluzka w paski - L.O.G.G., sweter - sh (Limited Collection), naszyjnik - Garderoba Sylwii

A na sam koniec coś miłego:) Jakiś czas temu dostałam od
Kiwaczka bardzo miłą nagrodę! Ponieważ takie rzeczy powinny krążyć w wirtualnej rzeczywistości i uszczęśliwiać innych to pragnę ją przekazać na ręce Grandy. Bo: 1. ma fajnego psa:D 2. ma fajnego bloga 3. bardzo podobała mi się jej stylizacja z konkursu u Marchewkowej i byłam ciekawa wtedy w jakim kierunku pójdzie jej blog - teraz już wiem: jest fajnie!




20 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz, buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to beżowe swetrzysko. Całość bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się jak nosisz te korale, ale w poprzednim poście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe korale, a buty masz genilne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. te korale to po prostu małe albo i duże cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy zestaw - perfekcyjnie dobrałaś sweter, buty i korale. W ogóle, bardzo do Ciebie pasuje :) Jestem jak najbardziej na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam sie Tobie nie dziwie. Mam tak samo, jak cos mi przypasuje to nie ściagam (np. moje kozaki z sh;). Twoich butów też bym nie ściagała, bo świetne są!)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo,w kółko to samo,aż miłość przeminie:))Buty super,ale jestem sprzed potopu i nie połączyłabym ich z grubą skarpetką...z cienką rajstopą też nie...dlatego chyba nie kupię sobie takich:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dało do myślenia: świetne korale, dobre buty i można kombinować ile wlezie z zawsze dobrym efektem...bo znowu mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I to mieszanie wychodzi Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiam się,jak szybko zetrze się materiał z obcasów. sama kupiłam buty z materiałowymi obcasami i nie wiem czy to był dobry pomysł....kozaczki z materiałową 'kaczuszką' nadają się do wyrzucenia po 3 miesiącach.... a chodzę po mieście i po chodnikach.

    podoba mi sie,że do tych butów zakładach grube skarpetki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie świetne buty!!! choć sesja zdjęciowa na trawie w zamszowych butach, chyba nie była najlepsza dla twoich korków;) Kolor i fason tych butów bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :)))))))))) Bardzo dziękuję, jest mi baaaardzo, bardzo miło:) gdyby jaga miała ogonek, toby nim zamerdała, dzieląc radość (wszak przysłużyła się do otrzymania nagrody), ale pokręci na pewno kuprem na znak radości:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. buty są rewelacyjne:) ogolnie całość ladnie ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  15. robaczek, ja tak z innej beczki-jak to zrobić, żeby lista aktualizacji pokazywała tylko 10 pozycji a reszt zeby byla ukryta ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Gośka:na szczęście głównie jeżdżę samochodem, więc może tak szybko się nie zniszczą
    my_style: spostrzegawcza jesteś:D
    granda: :D
    baglady: w ustawieniach tego widgetu jest taka opcja jak pokaż ostatnie 10, jakbyś miała jeszcze problemy to pisz maila

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, spokojny 'look' :) Uwielbiam, kiedy ktoś nosi drewniane naszyjniki różnej maści. I te buty. Mają moc ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy