12.7.09

61.

Ciąg dalszy supermarketu
Strój raczej zwyczajny (nic nowego), chciałam tylko pokazać torebkę - made in Tesco
przeceniona z 99zł na 30zł. Takie okazje poprawiają człowiekowi humor:)

Tośka wyjątkowo wdzięcznie pozowała ze mną do zdjęć:) Echhh...kochane psisko!

Źródło pochodzenia: torebka - Tesco, buty - Deichmann, spodnie - Terranova, T-shirt - Tesco (Cherokee), kamizelka - H&M, czapka - no name z jakiegoś zlotu wojskowego w Modlinie

Ps. Dodałam kolejne ułatwienie: gdyby ktoś poszukiwał czegoś konkretnego u mnie na blogu to na samym dole są dodatkowe etykiety wyróżniające poszczególne posty pod kątem rodzajów ciuchów, dodatków i biżuterii. Może komuś na coś się przyda. Enjoy.

10 komentarzy:

  1. Świetne pierwsze zdjęcie!
    W tesco poza szukaniem okazji ubraniowych uwielbiam kupować sprzęty domowe - moim ulubionym nabytkiem są niezawodne i niezniszczalne silikonowe formy do muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie w tym tyg zaopatrzyłam się w taką samą. No świetna jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa ta torba za taką cenę, aż zal by jej było nie kupić i pieska masz ślicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła ta torba :)
    Ale mi się najbardziej podoba kamizelka i czapka w zestawie z jeansami :)
    No i psiak rewelacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko świetne,zwłaszcza torba ale najbardziej oczarowała mnie...Tosia:)) piekna psina...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę,że ta świetna torba to teskacz!

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się dżinsiory podobają... no i torba też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tośka merda do wszystkich:)
    szafa_n: coś nam chyba tesco powinno odpalić za taką reklamę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, jak fajnie i na luzie... to pierwsze zdjecie jest boskie! takie naturalne... kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. tez kupiłam tą torbę HIHI:)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy