1.6.09

41.

Na bogato
Mając lat 15
nigdy w życiu nie powiedziałabym , że nałożę na siebie jakąkolwiek złotą biżuterię...Mając naście lat wydawało mi się, że złoto to symbol kiczu jakich mało, złoto równało się epatowanie bogactwem....No cóż, nigdy nie mów nigdy:)
Ps. Odkryłam nowe połączenie kolorów turkus i fiolet - myślę, że jest bardzo świeże i energetyczne. Z przyjemnością używam.


Źródlo pochodzenia: nietoperek - sh, jeansy - Italian Fashion Outlet, szal - Vero Moda, pierścien - sklep indyjski, zegarek - targ staroci, botki - Buffallo London
Zegarek można obejrzeć dokładniej tutaj

15 komentarzy:

  1. ja tam lubię złoto, srebro - nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha,kiedyś też nielubiłam złota, kojarzyło mi się ze starymi, grubymi kobietami z fioletową trwałą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam to połączenie kolorystyczne,super Ci wyszło!
    ja ostatnio tez wprowadzam złoto,,,nawet bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja złota nie cierpię (no chyba że białe) i ubolewam, że dostałam od babci kiedyś piękny złoty pierścionek i nie noszę, właśnie dlatego, że złoty.
    Ty chudzielcu :D Nietoperek cudny i w życiu bym nie pomyślała, że turkus z fioletem mogą tak dobrze wyglądac razem :D

    ps. jeszcze się nie obroniłam ;) Jak oddam wszystkie dokumenty do 17 czerwca to będę się bronić pod koniec czerwca dopiero ;) I trzymam kciuki za Twoją "mordęgę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pierscionek,zegarek ,no i uwielbiam te kolory!Więc chwalic Cię będę!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek jest magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie szale - są bardzo uniwersalne :) a mam pytanie: jaki targ staroci odwiedzasz? bo ja w Warszawie nie znam niestety żadnego :/

    OdpowiedzUsuń
  9. blu: zegarek jest z targu staroci na Kole, to bardzo znane miejsce, z pewnością znajdziesz dużo informacji o nim w necie.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za info ;) (i za wątek na forum :D) chyba muszę się tam przejechać. co ciekawe - przez 1,5 roku mieszkania w stolicy nie zwiedziłam ani jednego targowiska, nie załapałam się nawet na stadion... i po Twoim zegarku widzę, że to był błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na bogato... obwiesi sie taka złotem i szpanuje:P Szalik pięknie wygląda z bluzką. Kolory bardzo pasują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, żeby jeszcze ten pierścionek z indyjskiego za 10zł był złoty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestawienie kolorków. Bardzo podoba mi sie pierścień, szkoda, że zegarka nie pokazałaś bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. thonia: zegarek już sie pojawiał na moim blogu, zaraz zalinkuję do tego posta gdzie widać go dokładniej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy