24.8.12

397.

Łup nr 2
Soczyste kolory, dresowy luz...nie mogłam przejść obojętnie wokół takiego cacka. Nie odstraszył mnie fakt, że przymierzalnią była kotara zawieszona na obręczy na samym środku budapeszteńskiego targu staroci. Uprzejma sprzedawczyni miauczała coś po węgiersku dorzucając do chwilę "designer, designer!" przytrzymując kotarę tak aby mojego tyłka nie zobaczyła połowa zwiedzających targ.  Przymierzyłam, kupiłam:) To moja bajka w 100%.
Źródło pochodzenia: baletki - Bata, spodnie - targ staroci w Budapeszcie, T-shirt - F&F, torba - Claire's bransoletki - targi staroci

8 komentarzy:

  1. rewelacyjne spodnie, tylko kolczyki za bardzo nie pasują, ale ogólnie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale trafiłaś, bo rozmiar też chyba idealny :) Niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za alternatywne zakupy :D

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalone spodnie, pasują do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zarąbiste portki! Też takie chcę!!! Pocieszam się tylko tym, że te poziome pasy zapewne skracają nogi, co Twoim kończynom nie szkodzi, a moje zapewne straciłyby na urodzie. I kolczyki super pasują, nie zgadzam się z pierwszą wypowiedzią. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mega kolorowo, pozytywne i wygodnie - te portki to cała Ty ;p świetny łup

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo! Iście wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory obłędne...pozytywne i radosne. To lubię i Ciebie w takim wydaniu oczywiście też.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy