14.4.12

357.

Szary materiał dresowy
oraz krój kompletnie nie dresowy...to wszystko co przyciąga mnie jak światło ćmę. W sumie nie wiem dlaczego. Jakoś tak mi się ubzdurało i klops: kupuję wszystkie szare dresowe szmatki. Ostatnio dla siebie nabyłam ten płaszcz a dla Leny coś na kształt pumpów.
I tak patrzę sobie dziś na naszą małą rodzinkę: ja w dresowym płaszczu, facet w skórze a młoda w szarych dresach i czarnej skórze:D To miały babcie zagwozdkę: chłopczyk czy dziewczynka?
Źródło pochodzenia: płaszcz - sh (Dunnes) zbieram się do wymiany w nim guzików na marynistyczne, czarno-złote; spódnica - F&F; baletki - Bata; torba - Cholewiński

Ps. Czyszczenie szafy, podejście drugie:) Licytacje od złotówki, bez ceny minimalnej, jutro koniec! Zapraszam: o tutaj!

18 komentarzy:

  1. no dobra, wszystko fajnie, tylko gdzie zdjęcie skórzano-dresowej rodzinki? ;)
    A szary dres ma coś w sobie, też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny plaszczyk,bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. poważnie? dzięki, poprawiłyście mi humor bo mi ostatnio garściami wypadają i jakoś nie mam na nie pomysłu

      Usuń
  5. a gdzie rodzinna fotka??? pokusiłaś opisem, a tu nici z oglądania :)
    tak na marginesie świetny ten płaszczyk, a najfajniejsze rajstopy w groszki :), pamiętasz co to za firma? - chętnie bym takie zakupiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrzuciłam opakowanie, ale wydaje mi się że to były rajtki firmy Marilyn....kupiłam w jakimś małym sklepiku na Ursynowie

      Usuń
  6. o nie płaszcz cudniasty, cudniasty już sobie myślałam chce taki sam a tu SH

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie rajstopki :P

    Ż.

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie rodzinne zdjęcie?Wyglądasz super,jakie ty masz nogi!A rajtki-jak się spotkamy to ci je zabiorę dla młodej mojej!Ciągle pada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed chwilą mówili w prognozie pogody, że będzie coraz ładniej!

      Usuń
  9. Aż dziwne, że ludzie pozbywają się takich fajnych ciuchów,choć to tym lepiej dla potencjalnego zdobywcy :)Sama ostatnio też upolowałam w SH kilka fajnych bluzek, jeszcze z metkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no dobra, niech Wam będzie - zdjęcie rodzinki na fb!

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze połączenie meteriał/kolor/ fason! szuuper!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy