20.6.11

299.

Sznaucer
Lubię zwierzęta, przepadam za psami, uwielbiam wszelkiej maści terriery i sznaucery (mój pierwszy pies to terrier czeski...ciekawa 'wizualna' mieszanka jamnika i sznaucera, obecnie przebywam pod jednym dachem:) ze sznaucerem olbrzymem). Ta słabostka tłumaczy więc fakt, że moje oczy zapalają się za każdym razem gdy widzę biżuterię, która w jakikolwiek sposób nawiązuje do tych upartych psisk z bródką i grzywką ("mamusiu, zobacz, jaki biedny piesek bez oczków" - usłyszała kiedyś Tośka na spacerze). Niestety w światowym designie:p dużo bardziej popularnym motywem są terriery - czyli te z brodą i grzywką, ale z krótszymi łapkami i drobniejsze. Cieszę się jednak i tym, bo i tak w zalewie biżuterii z kotami, sowami, ptakami znaleźć terriera lub sznaucera jest ciężko. Ostatnio jednak w tej kwestii urodzaj. W Hiszpanii zakupiłam na targu staroci pozłacaną broszkę z terrierem (już wkrótce na blogu) a w Polsce znalazłam pluszaka. I tylko i wyłącznie dzięki koleżance z pracy wykorzystałam go jako broszkę! Dziękuję za podsunięcie pomysłu:)



Autor zdjęć: mąż,  miejsce: Nowa Iwiczna
Źródło pochodzenia: sweter - Zara, T-shirt - Tesco (F&F), pluszak jako broszka - Flo Outlet (cena 3,5zł - kocham ten sklep)

17 komentarzy:

  1. Pomysłowa koleżanka:) Jak znajdę maskotkę z jamnikiem, to zgapię:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się to połączenie szarości. no i psiak jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza broszka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.mialook.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasadniczo nie lubię psów (trauma z dzieciństwa, której pamiątkę w postaci pięciocentymetrowej blizny noszę do dziś...), ale Twój jest uroczy :). Ja zaś na przekór kotom i sowom kupiłam sobie koszulkę z wiewiórką! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piesek, bardzo fajny. W zasadzie to wolę koty, ale ten piesek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem psiara nad psiary. Bez różnicy czy kundel, sznaucer, jamnik czy inny ciapek:D i psowe dodatki są świetne:D mam wisior z jamniorem - parówką:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze uroczy psiak. Ja kocham psy najbardziej na świecie całym, i pewnie gdybym nie pracowała w takich szalonych godzinach to pewnie bym nam sprawiła jednego... albo i dwa ;-.)

    OdpowiedzUsuń
  10. ASIU: no to my jesteśmy już dogadane:)
    ANNKAF: właściwie to nie broszka, tylko pluszak na agrafce, ale dzięki:)
    DOMINICRIS: dzięki, ale POTRAFIĘ SAMODZIELNIE ZNALEŹĆ LINK DO BLOGA W PROFILU BLOGERRA
    KSENIA: szarości to juz taka moja mała, osobista klasyka:)
    MIA LOOK: dzięki
    KARO: po swoim pierwszym psie też mam małą bliznę, ale nie zniechęciło mnie to do dalszego obcowania z nimi:) teraz po prostu wychowaniem psa zajmuje się mój mąż i robi to o niebo lepiej niż ja (ja jestem od głaskania i przytulania)
    KEENDI: koty są ładne, ale wolę je na zdjęciach:)
    PANNA LEMONIADA: psiary, trzymajmy się razem! ja na widok każdego psa odwracam głowę, ale jednak te bródką i grzywką podobają mi się najbardziej.
    BROSHA: :)) myślałam o drugim psie, ale jednak warunki lokalowe trochę mnie ograniczają...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. AGATELKA: zanim skomentujesz po raz kolejny przeczytaj moją uwagę w polu komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Broszka śliczna :) A gdzie jest outlet Flo?

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam niecierpliwie na broszkę z terierem!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ANONIMIE: w Fashion House w Piasecznie poszukaj sklepu Almi Decor - tam jest kącik z rzeczami Flo, wszystkie w cudownie niskich cenach:)
    PANNA MARTA: już wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna zabawa z cieniowaniem szarości! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, ja po prostu lubię szarości:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy