27.12.10

258.

Na bogato 
Przed wyjazdem na Wigilię przypomniałam sobie o naszyjniku zrobionym przeze mnie rok temu. Jest to biżuteria w stylu, który uwielbiam czyli: na bogato:) Mimo tego, że już rok temu naszyjnik był "gęsty" to doprawiłam go na te święta jeszcze kilkoma broszkami i w końcu powstało coś co akceptuję w 100%. Do tego kolczyki, które wieki temu dostałam od męża i voila!
Końcówka roku zapowiada mi się intensywnie, tak samo z resztą jak święta. Nie zdołałam uwiecznić nic poza tym strojem z drugiego dnia świąt. Troszkę szkoda bo w mojej szafie pojawiły się niedawno koronki (debiut) oraz staroświecki biały kołnierzyk(wiązany na szyi). Ale co się odwlecze, to nie uciecze - jak nie w tym, to z pewnością w przyszłym roku się tu pojawię:)



Autor zdjęć: moja siostra, miejsce: Łomża
Źródło pochodzenia: spódnica - H&M, T-shirt - Tesco (Cheeroke), sweter - sh, naszyjnik - rękodzieło własne, kolczyki - prezent  

27 komentarzy:

  1. Kurcze, niby na pierwszy rzut oka ten naszyjnik jest za duży, kiczowaty, ale ma niesamowity urok i tak właściwie jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki naszyjnik "robi" całość, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, naszyjnik jest fenomenalny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie ta stylizacja! Spódnica pasuje tu idealnie a biżuteria - brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjnik powala, nie można mu na pewno zarzucić braku oryginalności! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik jest absolutnie urzekający!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Robaczku! Bardzo, bardzo fajny pomysł na naszyjnik - i spódnica też mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik jest swietny, ale mnie uwiodły kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzolińska: masz rację, ale odrobina kontrolowanego kiczu nie zaszkodzi:)
    cieszę się, że naszyjnik Wam się podoba - ja nie nosiłam go przez cały rok, dopiero teraz jakoś mnie tknęło aby do niego powrócić (może dlatego, że naszyjnik stanowi wyraźne nawiążanie do stylistyki bożonarodzeniowej choinki?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. naszyjnik mnie powalił w stu procentach!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie coś takiego zmontować... imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny naszyjnik, choć faktycznie, lekko kiczem ciągnie. Jednak tylko jak się tak dokładnie mu przyjrzy, a wiadomo, że raczej nikt nie będzie się wgapiał w dekolt, rzuci okiem i oceni że boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomyśłowo i ciekawie.Cały zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik rzeczywiście "na bogato" ale za to jaki uroczy!, do prostego zestawu pasuje wręcz idealnie, nadając mu charakteru i takiego smaczku...

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaa, no i stało się! tak wychwalany naszyjnik (a właściwie jego część: 1/3) został dzisiaj przemiętolony w zębach przez mojego ukochanego psa!!!!! wrrrrrrrr, przyszyć te guziki z powrotem.....zanim to zrobię znowu pewnie minie rok:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne są te broszki czy też guziki, każda z osobna mnie zachwyca, a w takim towarzystwie - to już w ogóle jestem oczarowana :)
    Mam nadzieję, że szybko uporasz się z naprawą naszyjnika, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto i pięknie. Jak mało komu dobrze Ci w takich poprzecznych pasach :)
    A naszyjnik śliczny !
    Nie było mnie przed Świętami więc...
    Życzę Ci, aby w Nowym Roku wszystkie plany, nawet te wydające się abstrakcyjnymi, udało się zrealizować.
    Szczęścia - dzięki któremu te zamierzenia będą realne.
    Zdrowia, które pomoże w ich realizacji.
    I przyjaciół, z którymi można dzielić się szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten naszyjnik jest uroczy ! :)
    dodaję do obserwatorów i liczę na to samo:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale wypasiony naszyjnik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super Ci wyszedł ten naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  21. Rykoszetka: to głównie guziki i tylko kilka broszek:) nie wiem kiedy się uporam z naprawą, bo ja nie lubię ręcznego szycia!
    Koliberka: bardzo Ci dziękuję za piękne życzenia, to bardzo miłe z Twojej strony. Ja Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku - przede wszystkim aby się udało zrealizować wszystkie plany i większość marzeń!
    Karii: dzięki, niestety muszę Cię zmartwić ale nie prowadzę tego typu wymiany...
    Anna Maria: dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mekinking: dzięki, niestety to już czas przeszły (naszyjnik pogryziony przez psa)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności!
    No i masz piękne rzęsy :>

    OdpowiedzUsuń
  24. aj love ten sweterek.
    no strasznie bardzo mocno love! ;-)
    piękny i cudny, i och ach!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy