28.11.10

250.

Kwiaty na nogach w śniegu
Śnieeeeg! Jakie to głupie, że się dorosły człowiek cieszy z tego, że na dworze jest biało:D i że następnego dnia rano trzeba będzie skrobać szyby w samochodzie,
i że święta już niedługo, te takie skomercjonalizowane na maksa, z last christmas w radiu i tłumami w centrach handlowych - a człowiek mimo wszystko się cieszy jak głupi!
Chociaż jeden powód do radości jest uzasadniony - już niedługo urządzam u siebie Dzień Piernika, w trakcie którego razem z moimi znajomymi będziemy zagniatać ciasto, piec pierniki i dekorować je jadalnymi mazakami. Będzie nas dużo i będziemy słuchać wszystkich tych wnerwiających piosenek bożonarodzeniowych. A to co będzie się działo% przy okazji....to już pozostanie tajemnicą:D




Autor zdjęć: mąż, miejsce: Łomża
Źródło pochodzenia: kozaki - Reserved, rajstopy - Tesco (F&F), sukienko-tunika i pomarańczowy naszyjnik- Reserved, kwiatek - nie pamietam, szal - zrobiony przez mamę

19 komentarzy:

  1. ładne rajstopy :) i całośc ogólnie śliczna. Fajny szal Twoja mama zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienko-tunika jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piżamowo, ale bardzo fajny efekt i wygodny jak mniemam,
    i wesoło jest w tej zimie twojej radosnej

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jakie fajne rajtki! U mnie takich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zwyczaj z tym wspólnym pieczeniem :) Rajstopy są cuuudne! A kolory takie bożonarodzeniowe... to pewnie przez tę czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbawiłaś mnie słowami o śniegu i świątecznym kiczu, który tak uwielbiamy :) Prawda w 100%. Rajstopy śliczne i sukienka pasuje do nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takich rajtek to ja jeszcze nie widziałam, a tesco nie mam tutaj;-( Są super, inne niż cała ta reszta. A pieczenie pierników brzmi super! A piosenki są jakie są ale ja lubię słuchać, bo mi sie tak miło robi

    OdpowiedzUsuń
  8. ej ej! nie Dzień Piernika tylko Dzień Pieczenia Pierników! Dzień Piernika to będzie jak będziemy miały 60tkę na karku ;)


    BTW świetna długość włosów, taka najbardziej Ci pasuje do Twojej sylwetki i do Twojej buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tak umieć cieszyć się z byle czego jak dziecko ;) Rajstopy piękne, a na tle tej bieli prezentujesz się wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  10. alexandra w.: dziękuję:) szal to prezent bożonarodzeniowy, noszę go w każdą zimę!
    beata: dzięki
    Luiza: oo, ciekawe skojarzenie:) może dlatego, że sukienka dosyć cienka jest
    prawie blondynka: :D
    Rysia: coś te twoje tesco słabo zaopatrzone...u mnie tych grubych rajtek było multum
    Koliberka: w tym roku po raz pierwszy w tak szerokim gronie, zobaczymy co wyjdzie z tego pierniczenia:)
    My Taste of Honey: no taka prawda, że ktoś ten kicz musi lubić, w końcu istnieje od dłuższego czasu:)
    kiwaczek2: eee, z tymi rajtkami to chyba nie do końca tak jest, mi się wydaje, że gdzieś widziałam podobne
    atena: oj tam, oj tam - dzień pierniczenia się brzmi lepiej?:p A WŁOSY TO JA PODCIĘŁAM, ale nikt nie zauważył, buuu:(
    Honorata: dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się kolorystycznie wpasowałaś w klimat posta - nie za zimno? ja rozumiem lubić śnieg, zimę itp itd ale w samej tunice na mrozie... :)brrr aż mam dreszcze
    ale rajstopki w różyczki i ogromniasty szal są genialne, cudne, urocze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrobanie szyb to pikuś ! :)
    My odśnieżamy auto łopatą !
    Fajne fotki, energetyzujące !

    OdpowiedzUsuń
  13. ThimbleLady: ja tam jestem zmarźluchem, miałam na sobie podkoszulkę, golf, tunikę i szal, do zdjęcia ściągnęłam tylko płaszcz, było ok -1 stopni, a sesja trwała max5-6min:D tyle jestem w stanie się poświęcić:)
    Anna Maria: no i wykrakałaś, dziś rano mój samochód był zamiatany miotłą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i rajstopy cudne, kolory Ci idealnie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś tak mi się wydaje, że to będzie bardzo fajne pierniczenie ;)
    W każdym razie takiego Ci(Wam) życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz PRZEPIEKNĄ fryzurę!!! piekną

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz, jesteś dla mnie normalnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  18. motyw rozyczkowy w kontrascie z czernia szaliczka i biela sniegu - bardzo milutko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy