19.9.10

221.

Klatka schodowa
Mam te szczęście lub nieszczęście, że klatka schodowa pełni u mnie funkcję przedpokoju. Pozwoliłam więc sobie na to aby moje mieszkanie rozlało się nieco na klatkę... Wczoraj wypłynęły przez uchylone drzwi szarości, biele, starocie, Ikea i zdjęcia:D W tej chwili w końcu przedpokój stanowi stylistycznie integralną część mieszkania!




Źródło pochodzenia: półka na buty, wieszaki, połka na kapelusze, przemalowane lustro - Ikea, sztuczna trawa - Leroy Merlin, kufer - vintage:) z podlaskiej wsi kupiony za kwotę cytat:"Na dobrą flaszkę Pani da" (czyt. 20zł)

A TUTAJ dla najbardziej ciekawskich efekt przed i po w postaci ruchomych obrazków:)

10 komentarzy:

  1. Baaaaardzo dobry pomysł! popieram wypływanie mieszkań na klatki schodowe! czy to oznacza, że mieszkacie najwyżej w bloku?
    sztuczna trawa - świetna. Poluję na sztuczno-trawiasty.miękki dywan. Może gdzies taki widziałaś Robaczku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dywan jest supperr, moja mama zrobiła z korytarza (mieszkamy w domu) ogród - wszystko jest zielone, a do tego kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to przerobiłaś, a dywan jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale! :D A skąd te ramki? Pilnie potrzebuję białych! :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Marysia Szmatula: tak się składa, że mieszkam na ostatnim piętrze i mam tylko jednych sąsiadów:D Hmmmm, a co do dywanu, to nie wiem czego dokładnie szukasz ale może coś w stylu Shaggy?Teraz dużo jest takich w sklepach i z pewnością znajdziesz coś zielonego. No chyba szukasz czegoś mniej miękkiego - to wtedy zerknij sobie na sztuczne trawy np. w leroy (są z jeszcze dłuższym "źdźbłem":) niż mam ja)

    MerryB: też przez moment myślałam o kwiatach, ale sztucznych - na ścianach:)

    Assonnata: dzięki!

    Asia: ramki takie najzwyklejsze, z Leroy Merlin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wyszło:) rzadko kto ma tak piękną klatkę schodową:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek na ścianach. Napisz proszę, jaka to farba.

    OdpowiedzUsuń
  8. agg: dzięki:D

    Anonimie: kolor jest z mieszalnika i nazywa się S2502-B, a malowane było najpierw Caparolem Santex 7, a później druga warstwa Optiva 5 Matt Satin (nie pamiętam dokładnie nazwy), bo caparol nam się niespodziewanie skończył.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo korzystna zmiana, uwielbiam szary:)
    czy możesz zdradzić czym obiłaś ścianę nad półką na buty? to szyba? pleksi? czy coś innego? i skąd?

    z góry dzięki za podpowiedzi,
    Luiza

    OdpowiedzUsuń
  10. Luiza:To pleksi jest, kupione wieki temu w jakimś sklepie z farbami bodajże (więcej nie pamiętam). Mam nadzieję, że sprawdzi się jako osłona przed brudnymi buciorami:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy