23.3.10

160.

Zlot zakonnic na wiosnę
Zgodnie z nową świecką tradycją na wiosnę można zaobserwować lokalne nagromadzenia osób prowadzących blogi szafiarskie (tzw. zakon:p). W tym roku sezon radosnego pstrykania zdjęć na zewnątrz zainaugurowano w królewskim mieście Krakowie. Zleciało się wiele interesujących dziewcząt + 4 osobników płci męskiej wspomagających obsługę imprezy w różnoraki sposób (zdjęcia, zajmowanie się Tośką:), pałaszowanie deserów i malowanie kredkami). Panom serdecznie dziękujęmy za poświęcenie!

Spotkałyśmy się pod Adasiem:







Następnie przeniosłyśmy się do kawiarni (papparazi byli bardzo namolni):











Ja, jak to ja, nie zadbałam o wykonanie mi zdjęcia całościowo-poglądowego, więc to jak wyglądałam widać jedynie fragmentarycznie. Musicie mi uwierzyć na słowo, że miałam na sobie nowe butki typu open-toe i złoty zegarek na szyi:D



Na koniec wykonałyśmy zbiorowe zdjęcie klasowe (choć już w okrojonym składzie, bo część wyszła wcześniej - to są te najwytrwalsze):





Na spotkaniu obecnie były:


od górnego lewego rogu:
Styledigger, Blu, Aga, Ryfka, Ryfka, Karolina, Gabriela Francuz, Mme_brzydka, ja, Elfka, Miriam fashion, Alice point, Magia, Baglady, Bastet, Celina, Pani niemodna, Madeleine, Morven, Anuszka, Aube, Derya, Nightmarecath (jeśli kogoś pominełam, to niechcący - nie gniewać się tylko mówić:D)
Autorzy zdjęć wykorzystanych w kolażu: Kamil Pohl, Paweł 'Arim' Pruszkowski, Magia, Derya, Blu

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania, szkoda, że mnie tam nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś świetny kolaż, aż normalnie zazdroszczę, że ja na to nie wpadłam. pierwszorzędna relacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez miałam zrobić kolaż, ale nie starczyło mi cierpliwości , tym bardziej więc podziwiam :) co do spotkania to wiedziałam, że i w rzeczywistości okażesz sie bardzo fajna, więc cóż tu będę o tym pisać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jak ładnie z tym kolażem, bardzo fajnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i miło było poznać Cię osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej no trzeba zadbać o swój interes i pozować elegancko:) ale was dużo było! niektórych pierwszy raz widzę-wstyd;) muszę nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Wam zazdroszczę - bardzo imponująca grupa się zebrała - a można się zapytać na jakie tematy się rozmawiało ;-D

    szafajoanny.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę :( Też chcę się kiedyś wybrać na zlot szafiarski, ale dopiero jak będzie bliżej pomorza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Butki miała i do tego jeszcze fajne rajtki! :)
    Cieszę się, że poznałam Cię osobiście, a spotkanie zdecydowanie za krótko trwało! :)
    Bardzo udany kolaż, świetna dokumentacja :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Podtrzymuję, miałaś takie obuwie, o którym piszesz:)
    Wasz koniec stołu zmienił się bardziej w forum foto nisz szafiarskie:)
    Cieszę się, że przyjechaliście do krk.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sa takie spotkania a jeszcze milej jak tyle madrych szafiarskich cial spotka sie w jednym miejscu. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze ja, jeszcze ja!

    OdpowiedzUsuń
  13. joanna: wbrew pozorom wcale nie tylko o ciuchach (chociaż o nich oczywiście także). Było o życiu, ślubach, fotografii itp. itd.
    Nightmarecath: oczywiście, już dopisałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna relacja, którą mile się czyta :D Zupełnie jakbym była z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie musiało tam być :) A wszystkie dziewczyny jak świetnie ubrane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło było Cię poznać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy