19.3.10

159. Pierwsza świeczka

To już rok!
Dokładnie rok temu pomyślałam sobie, że może i ja spróbuję. Początkowo miałam pewne obawy, wątpliwości jak to będzie, czy będzie ktokolwiek chętny aby zawiesić oko na tym co tu tworzę? Okazało się, że grupa szafiarek to nie jest żaden zakon. Są czytelnicy tego bloga, a ja mam miejsce gdzie mogę do woli wyżywać się artystycznie. Bardzo się z tego cieszę!!
Cieszę się z każdego komentarza, każdej osoby obserwującej mój blog, z każdego pojawienia się na czyjejś liście ulubionych blogów. To wszystko sprawia, że te miejsce to bardzo miła odskocznia od dnia codziennego.

Jakiś czas temu zapytałam Was w krótkiej ankiecie kim jesteście drodzy czytelnicy:) Muszę powiedzieć, że wyniki były dla mnie bardzo zaskakujące.
- Największą niespodzianką był fakt, że tylko 17% ankietowanych to szafiarki - reszta moich czytelników to osoby nie związane bezpośrednio z Zakonem:p Jest to o tyle fajne, że przeglądanie blogów koleżanek szafiarek jest dość oczywiste bo jesteśmy ciekawe jak to co robię ja robią inni. Natomiast to, że zagląda się na bloga jakiejś tam obcej dziewczyny - już takie oczywiste nie jest.
- Mimo, że to blog raczej szafiarski to większości z Was nie przeszkadzają moje wtręty wnętrzarskie:D
- A na koniec niesamowicie miłe odpowiedzi na pytanie dlaczego tu zaglądacie. Tu tylko wybrane cytaty:
"Pooglądać i dlatego, że Baglady ma Cię na liście ;)"
"Pooglądać co nowego masz na sobie, przeczytać co nowego u ciebie. bo lubię cię wirtualnie, a twój blog pełen jest optymizmu"
"W celach zwiadowczych :)"
"Żeby zobaczyć, co ciekawego tym razem nosisz na sobie oraz popatrzeć na twą uśmiechniętą, miłą buzię :). Poza tym, mam wirtualną słabość do twojego psa :)"
"Ciężko powiedzieć, po prostu mi się podoba. Wchodzę na wszystkie blogi z listy baglady i kilku innych blogów gdy pojawi się coś nowego. Podoba mi się, że jesteście pewne siebie, ładne i umiecie się ładnie ubrać :d w przeciwieństwie do mnie. A te inne posty (nie "ubraniowe") i opisy do zdjęć etc pokazują mi, że jesteście normalnymi dziewczynami i ze ja też mogę się tak uśmiechać :d Wydaje mi się, ze chodzi o nastawienie. Do szafy :d do ubrania..ciężko powiedzieć :D dla inspiracji tez ;>"
"Podoba mi się Twój styl. Ponadto wyróżniasz się wśród innych szafiarek niesamowitym uśmiechem. Bije od Ciebie ciepło i wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą:) Czytanie Twojego bloga poprawia mi humor:)"
Dziękuję Wam za to wszystko!

A teraz nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu:D Preferencje co do postów ulubionych i tych słabszych okazały się baaardzo różne, dlatego rankingu nie będzie. Zamiast tego posty które były najczęściej wymieniane:





Wśród głosujących rozlosowałam nagrody:

1. nagroda: jedna, wybrana rzecz ze strony Retro BlingBling za darmo wędruje do: MAGDY (magdalenna.ka@...)

2. nagroda: 50% zniżki na wybraną rzecz ze strony Retro BlingBling wędruje do: AGNIESZKI (nszafa@...)

3. nagroda: 30% zniżki na wybraną rzecz ze strony Retro BlingBling
wędruje do: KAROLINY (carolinecloset@...)

Uwierzcie mi, że byłoby mi chyba łatwiej gdyby głosowały tylko trzy osoby i wszyscy byliby nagrodzeni...no , ale jest jak jest. Gratuluję zwycięzcom i proszę o maile zwrotne dotyczące nagrody, którą wybieracie:D na adres rozneladnerzeczy@op.pl (ustalmy, że w przypadku wyboru tej samej rzeczy pierwszeństwo ma osoba, która otrzymała lepszą nagrodę:)

10 komentarzy:

  1. buhuuuuuu nie wygrałam. ale cieszę się z wygranych innych:D i czekam na kolejne konkursy i obnizki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :)
    I gromkie sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wiele szafiarek zaczynało w marcu :D gratulacje i sto lat! i do zobaczenia w Krakowie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat sto lat :)
    czy tam gdzies są biżuterii?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za życzenia:D i mam jeszcze niespodziankę: ponieważ zwyciężca 3. nagrody (30% zniżki) z powodu nadmiaru bibelotów odstąpił swoją wygraną to PIERWSZA OSOBA, KTÓRA GŁOSOWAŁA W KONKURSIE, NIC NIE WYGRAŁA I KTÓRA WYŚLE MAILA NA ADRES ROZNELADNERZECZY@OP.PL przejmie 3. nagrodę:D Czas start!
    bessenel: nie rozumiem pytania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero tu trafiłam, ale to co widzę na miniaturce wydaje się być bardzo ciekawe :) i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy