28.2.10

153.

Uwaga, post inspirowany!
Od kiedy zobaczyłam ten post u Baglady myślałam o wyciągnięciu z szafy mojej długiej sukienki w łączkę i połączeniu jej z żakietem. Dopiero dzisiejsze słońce mnie do tego przekonało. Nie wiem dlaczego, ale taka długość jest zarezerwowana w mojej głowie tylko na cieplejsze dni - zimą wszystkie tego typu ciuchy odkładam na dno szafy.







Źródło pochodzenia : sukienka - sklep indyjski, czarny golf - od mamy, żakiet - H&M %, kolczyki - no name, okulary - stacja benzynowa (dzisiejszy spontan), pasek - mamy

14 komentarzy:

  1. w tych okularach przypominasz mi twiggy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też nie wiem czemu bo wyglądasz kwitnąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka zdaje się wystąpiła też w poście inspirowanym rosyjskim folkiem, prawda? Piękna jest, choć wydaje mi się, że ta długość jest dość uciążliwa w noszeniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja. Bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z szerokim pasem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nieźle wygląda połączenie tej sukienki z golfem. :)

    Poza tym świetnie Ci w tym kolorze. Zdecydowanie Ci pasuje. (Jeszcze tego nie pisałam, a myślę za każdym razem jak tu zaglądam). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super - wiosna pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i bardzo ładnie w niej wyglądasz, poza tym świetne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę już o lecie, by w końcu bez żadnych przeszkód móc nosić takie ciuchy :) sukienka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh.. piękna ta sukienka :) I bardzo mi sie podoba jak wyglądasz w całosci :)
    Z tymi długimi rzeczami na lato ja mam podobnie, tez jakos mi nie do konca leza zima.. tak samo jak jasne spodnie czy mocno kolorowe rzeczy.. Ale czasem zdarza mi sie przełamac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała Gosia: a rzeczywiście coś w tym jest:D
    Biurowa: nie, tam była akurat moja patchworkowa spódnica, ale tez w kwiatki:) Tą sukienkę nosi się tylko wygodnie w obcasach albo gdy nie ma dużego błota albo gdy się jeździ dużo samochodem:)
    maoam: jednak natura wie co dobre (kolor zbliżony do naturalnego), dzięki!
    blu: ech, jak każdy chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę rzec tylko: genialna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka! No i zachwycam się kolorem twoich włosów - bardzo dobrze go dobrałaś do swojej urody i karnacji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz cudnie, sukienka jest po prosty piekna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy