17.1.10

138.

Chyba się starzeję
bo kupiłam swój pierwszy w życiu zwykły czarny żakiet:) Tłumaczy mnie tylko fakt, że jest z wyprzedaży. Prawdę mówiąc to nie przepadam za tego typu strojami, bo wydaje mi się, że narzucają dość formalny wizerunek. I chociaż sama jestem w stanie podać kilka argumentów przeciwko takiej opinii, to do tej pory jakoś tak ulegałam stereotypom w mojej głowie. Może mi się zmieni:D bo ten żakiet jest naprawdę fajny.






Źródło pochodzenia: spodnie - Terranova (%), bluzka - sh (Tammy), żakiet - H&M (%), chusta - prawdziwy vintage

Na koniec UWAGA, UWAGA:
chciałabym Was serdecznie zaprosić do mojego kolejnego miejsca w wirtualnej rzeczywistości!
to nieustająca wyprzedaż zawartości mojej toaletki i przeróżnych szkatułek. Zapraszam do grzebania, przeglądania, oglądania:)

13 komentarzy:

  1. ej ty długonoga istoto :) to grzech tak dobrze wyglądać w jasnych spodniach i ciemnych butach co nie jest takie proste :)

    a żakiet fajny i wcale nie taki formalny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest ten żakiet i zupełnie ne klojarzy mi sie z narzuconą elegancją :)
    btw. Dopiero tutaj widzę jaka z Ciebie zgrabna bestia :)

    pozdr,
    Erill

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ skąd - żaden tam formalizm. Można go nosić na tysiące różnych sposobów. Na pewno nie pożałujesz zakupu.
    Wyglądasz doskonale!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zdjęcia widzę, że świetnie obroniłaś się świetnie przed zbytnim formalizmem, więc raczej Ci nie grozi :) Bardzo fajny żakiet, na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na zdjęcia widzę, że świetnie obroniłaś się świetnie przed zbytnim formalizmem, więc raczej Ci nie grozi :) Bardzo fajny żakiet, na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Phi! Taki żakiet to nie żakiet i z oficjalnością ma niewiele wspólnego, bo jest krótki i z krótkim rękawkiem :D Ale fajny jest - dotykałam go jak byłam ostatnio w H&Mie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaa, krótkie włosy *_*

    musiało mnie tu długo nie być, ponieważ widzę, że to nie taka świeża sprawa;)

    świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. a ten żakiet jest bardzo ładny! oryginalnie go zestawilas

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zarzekałam się, że żadnych żakietów! i co? znalazłam taki, który mnie urzekł i już :)
    A Twój jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. po skrócie NR nie stawia sie kropki !!!! popraw to bo aż razi po oczach ://///

    OdpowiedzUsuń
  11. rozumiem anonimie, że chodzi Ci o mój drugi blog (retro bling bling). Masz rację - poprawiłam to.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygładasz tutaj jak taki łobuziak :) oczywiście w pozytywnym znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy