4.1.10

134.

Taverna de'Mercanti
No nie wytrzymam jak się nie pochwalę! Zupełnie przez przypadek w ostatnią sobotę, spacerując po pewnym supermarkecie budowlanym, zajrzałam odruchowo do kącika pod tytułem: "Wyprzedaż"....skończyło się na tym, że stałam w jednej ręce trzymając fajne kwadratowe lustro w czarnej ramie za 20zeta, a w drugiej menu włoskiej knajpy za 15zeta jednocześnie poszukując wzrokiem mojego współtowarzysza w celu skonsultowania łupów. Ponieważ współtowarzysz oddalił się w kierunku nieznanym to po krótkiej konsultacji sama ze sobą uznałam, że lustra nie potrzebuję i nawet nie mam go gdzie wcisnąć, ale tym menu to nie pogardzę! I tym sposobem w mojej kuchni otworzyła się Taverna de' Mercanti. Zapraszam na bruschetty:D






Źródło pochodzenia: obrazek - Leroy Merlin (cena 15zł:)

Ps. Ankieta zamknęła się już sama. Zbyt dużo respondentów jak na ten system:D Jeszcze raz dzięki!

8 komentarzy:

  1. Wyglada fantastycznie! I smacznie tez! ox

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za 15 zł to brać i nie żałować - taka moja dewiza :D
    Wygląda bardzo dobrze. Za to jestem ciekawa jak wyglądają konsultacje samej ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, ale rewelacja! Toskania pełną gębą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! jako kucharka z zamiłowania sama napewno bym to cudeńko kupiła. Ale nie wiem na ile się sprawdzi powieszenie tego nad kuchenką - będziesz musiała myć szybę po każdym gotowaniu :) Ja bym powiesiła nad stołem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. biurowa:nie wyglądają, odbywają się po cichu, w otchłani umysłu:)
    serek: po pierwsze mało gotuję, a po drugie ścianę nad stołem mam juz zajętą, a tu był jedyny wolny kawałak pustej przestrzeni w kuchni. Zobaczę w praniu jak wyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. kuchnia włoska jest najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na świecieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. droga ta bruskieta jak ch... i jeszcze w euro! ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy