6.6.09

43.

Jaka to melodia? - czyli szafiarska akcja gwiazdorska!
Temat prosty: muzyka i ciuchy, pomysłodawca: anoosia88 , wykonanie: wszystkie chętne gwiazdy:)
Coby wprowadzić jakiś dreszczyk emocji postanowiłam urządzić konkurs:) Pierwsza osoba, która poda tytuł piosenki, nazwę płyty z której pochodzi ta piosenka i wykonawcę otrzyma ode mnie w prezencie kolczyki, które są tu, po prawej stronie, wystawione na sprzedaż (zwycięzca będzie miał prawo wyboru jednej pary z trzech).
UWAGA: należy podać trzy rzeczy, nie wystarczy sam tytuł piosenki! Niestety z powodu późniejszej identyfikacji zwycięzcy (w celu przesłania nagrody) w konkursie nie mogą brać udziału osoby niezalogowane (anonimy).

No to czas na podpowiedź:




Powodzenia!
Dodane:
No i po zawodach! kto spał tej nocy to przespał mój konkurs:) Kolczyki wygrała Abdabr - była błyskawiczna! A teraz kilka słów wyjaśnienia: inspiracją do zdjęcia była oczywiście "Supermenka" Kayah. Dlaczego Kayah? Bo cenię ją za podejście do mody, to jak się nią bawi. Cenię
też za jej firmę Kayax i wybór artystów, którym pomaga wydać płytę (chociażby Sofa, Peszek....) Jej muzyka w tym wypadku nie była wyznacznikiem- mam do niej stosunek obojętny z lekką przewagą na plus. No a dodatkowo ciężko było mi wymyśleć strój na młodszego Waglewskiego, czyli Fisza albo ubranie kojarzące się z Zackiem de la Rocha, czyli liderem Rage Against the Machine:) Bo tak naprawdę gdybym miała wymienić zespoły, których mam niemal wszystkie płyty to byłoby to Tworzywo Sztuczne-Fisz oraz Rage Against the Machine. Szkoda, że jeśli chodzi o koncert to mogę się przejść tylko na Fisza....
Ps. Ale wybieram się za to na Sofę w wawie, będzie ktoś?:)

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Supermenka", Kayah z płyty "Zebra"

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no,ja się poddaję-tak szczerze to kojarzysz mi się z...Cześkiem Mozilem,przez te szelki,i torbę,która mogłaby by akordeonem...Ale ostatnio często słucham Czesia ,więc pewnie dlatego.Tylko ta koszulka do niego nie pasuje,no i kapelusz nie jest słomiany...
    Nie mogę się doczekać,aż ktoś zgadnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czesiu fajny jest, no ale tak naprawdę rację ma Abdabr...ehhh...nie umiem robić zagadek, bo są zawsze za proste:) Abdabr - gratuluję! Daj mi znać na maila, które kolczyki Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz i fajna stylizacja, żałuję, że nie udało mi się zgadnąć, bo te kolczyki z kropelkami są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a zgadłam, niestety już musztarda po obiedzie :)


    kurde, poszłabym na Sofe, bo uwielbiam, ale Warszawę mam nieco daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak moglam nie zgadnac:)wstyd!
    a co do sofy to jesli nie odwolaja koncertu lauryn hill to ja tam ich obejrze.
    a 21 czerwca bede na koncercie kayahsi:) i na sofe pewnie nie zdarze.ale warto iść, bo to juz ostatnie koncerty z kasią kurzawską na wokalu, bo kasia niedługo rodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajome botki, czy to Reserved? Stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. botki mają napis Buffalo London. nie pamiętam z jakiego są sklepu, ale napewno z jakiegoś obuwniczego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam prawie identyczne z reserved własnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy