11.4.09

12.

Powrót do przeszłości
Przy kupnie tej torby decyzja była szybka, znalazłam ją w internetowym sklepie z różnymi śmiesznymi i dziwnymi rzeczami i nie zraziłam się nawet informacją, że jest z "kolorowego elastycznego tworzywa sztucznego". No a później to już poszło z górki:) odgrzebałam swoje stare kasety, pierwszą wymarzoną koszulkę, znalazłam schowany głęboko pierwszy kaseciak, kostkę, ehh...no normalnie nostalgia mnie wzięła na święta.
Czego i wam życzę, bo miło czasami powspominać stare lata!

(kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)
źródło pochodzenia - ja: spodnie- reserved, bluzka z długim rękawem - dawne czasy licealne, koszulka metallica - jeszcze dawniejsze, torba kaseciak - toys4boys
źródlo pochodzenia - sister: bluza korn - bardzo dawne czasy szkolne naszego brata, kostka - chyba nie do kupienia w obecnych czasach, moja:)

4 komentarze:

  1. hm, to nie nosi się już kostek? chyba się muszę wybrać do mojego starego liceum i sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że nie....teraz są czasy tokio hotel, high school musical i zaca efrona. Oni kostek nie noszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuper zdjęcia, rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy