30.6.10

190.

FluoBaza
Jeśli ktokolwiek przegląda mojego bloga w miarę regularnie to pewnie wie, że lubię dodatki, które widać:) I mam tu na myśli nie tylko formę ale i kolor. Już od ponad roku lubuję się w biżuterii fluorescencyjnej lub bardziej swojsko rzecz ujmując: oczojebnej. Ponieważ wczoraj nabyłam tego typu naszyjnik to już dziś powstał strój typu: baza+fluo, a to że akurat do nowych nabytków* pasowała jedynie moja dresowa spódnica to już czysty przypadek:P






Źródło pochodzenia: spódnica - Tesco (F&F), męski T-shirt, naszyjnik - Reserved %, torba - z Tunezji, sandały - Reebook, bransoletka - Targ staroci, okulary - C&A
*liczba mnoga oznacza że T-shirt też jest nowy, miał być dla Tygrysa, ale ten nim pogardził....ja przygarnęłam:)

6 komentarzy:

  1. Świetna baza, ale jak dla mnie fluo to raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to fluo :) jakkolwiek ja lubie odjechane i mocno widocznie wiec ubralabym je do rozu albo czerni ;)
    Ale w Twojej wersji tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okularki słodkie :D jak u przedszkolaka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dodatki robią cały zestaw. Fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już chciałam napisać, że nie jestem przekonana do neonowych dodatków, ale na tobie super to wygląda itd. Ale wczoraj kupiłam neonowe sandały, tak jakoś i cóż - jestem za!:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło przeczytać Twoją opinię! Dziękuję zarówno za krytykę jak i miłe słowa:)

Uprzedzam, K A S U J Ę komentarze z jakąkolwiek reklamą (bloga, konkursu itp). Potrafię znaleźć link do bloga w profilu bloggera.

UWAGA

Wszystkie zdjecia zamieszczone na tej stronie chronione są prawem autorskim. Przetwarzanie i publikacja w jakiejkolwiek formie bez zgody autorki jest zabronione.
Chcesz ich użyć? Zapytaj: rozneladnerzeczy@op.pl
Follow Różne ładne rzeczy
Follow Różne ładne rzeczy